LOGOWANIEREJESTRACJA
ULUBIONE (0)KOSZYK (0)
Żarówki LEDOświetlenie wewnętrzneOświetlenie zewnętrzneOświetlenie linioweCzujniki ruchuTaśmy i węże LEDZnajdź swoją paczkęDla profesjonalistów
Znajdź swoją paczkęDla profesjonalistówZadzwoń do nas: 22 42 96 774

Gwarancje, reklamacje, zwroty


PRODUKTY Z GWARANCJĄ SPRZEDAWCY:

Gdy nieodzowna okaże się jednak wysyłka produktu do serwisu, zgłoszenia można dokonać na trzy sposoby:

Po otrzymaniu od nas numeru zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy odesłać dowolnym spedytorem lub za pośrednictwem poczty polskiej, na koszt nadawcy, w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport. Zwrot produktu z serwisu dokonywany jest na nasz koszt. Na opakowaniu prosimy o umieszczenie numeru reklamacji RMA uzyskanego podczas procesu rejestracji zgłoszenia.

Adres serwisu to:
Yamo Sp. z o.o. – serwis Abilite.pl
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno

Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE”

Gwarancją nie są objęte:


Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia.
Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem.
Wszystkie reklamacje realizujemy w możliwie najkrótszym terminie, który średnio wynosi 14 dni roboczych. W sytuacjach wymagających wydłużenia procesu reklamacji zostaną Państwo poinformowani przed upływem 14 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas reklamowanego towaru.
Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta.
Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.


REKLAMACJE:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) Konsument w przypadku stwierdzenia, w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, wady zamówionego towaru może w ciągu roku od dnia stwierdzenia wady skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi.
W przypadku gdy Kupującym jest przedsiębiorca na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać do naszego serwisu mieszczącego się pod adresem:

Yamo Sp. z o.o. – serwis Abilite.pl
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno

Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE”.

Do przesyłki prosimy załączyć:


Przykładowy formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.

Istnieje możliwość wcześniejszego kontaktu z naszymi specjalistami:

Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia.
Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem.
Wszystkie reklamacje realizujemy w możliwie najkrótszym terminie, który średnio wynosi 14 dni roboczych. W sytuacjach wymagających wydłużenia procesu reklamacji zostaną Państwo poinformowani przed upływem 14 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas reklamowanego towaru.
Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta.
Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.


PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ ZWROT TOWARU:

Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania paczki z zakupionym towarem.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez wysłanie pisma wykorzystując jeden z poniższych sposobów komunikacji:


Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj (wzór z załącznika 2 do ustawy), jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


Po odstąpieniu od umowy prosimy odesłać zwracany towar na adres:

Yamo Sp. zo.o. (SERWIS) – ZWROT ABILITE
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno

Zwracane na tej podstawie towary muszą być kompletne i nieuszkodzone. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (a więc koszt odesłania do Sprzedawcy) ponosi Kupujący.

Obrazek ciasteczka

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce cookies