Polityka prywatności
Administracja danymi
- Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są administrowane i przetwarzane przez Mogado sp. z o.o. 05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 26, NIP: 123-122-96-54, Regon: 142630099 spółkę wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przezSąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIV Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000372208 z kapitałem zakładowym: 300.000,00 PLN.. Adres mailowy: ado@mogado.pl
- Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przetwarzane i zabezpieczone zgodnie z wymogami bezpieczeństwa.
Zbieranie i wykorzystywanie danych osobowych
- Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania przez Użytkownika Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne do poprawnej rejestracji konta Klienta na stronie WWW. Wymagane jest również do korzystania z serwisu i składania zamówień, zawierania oraz realizacji umowy kupna sprzedaży (w szczególności: sprzedaży i dostawy towaru, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, realizacji prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Niepodanie danych osobowych uniemożliwia wykonanie powyższych czynności oraz procesów im towarzyszących.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda samych Klientów (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO) (przy czym posiadają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), jak również ustawowe upoważnienie do przetwarzania danych niezbędnych w celach związanych z wykonaniem obowiązku prawnego ciążącego na firmie Mogado sp. z o.o., określającego zakres danych, które musi zawierać dokument potwierdzający sprzedaż towarów.
- Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane w celach związanych z:
- 4.1 Przeprowadzeniem transakcji kupna - sprzedaży: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- a. obsługi konta w serwisie WWW, (Dane te przetwarzamy do czasu usunięcia konta z systemu)
- b. zawierania, realizacji i dostaw złożonych zamówień zakupu, (Dane te przetwarzamy do momentu zakończenia realizacji zamówienia)
- c. realizacji rozliczeń finansowych oraz ochrony i dochodzenia roszczeń, (Dane te przetwarzamy przez okres istnienia zobowiązań finansowych lub roszczeń)
- d. komunikacji z Klientem związanej z obsługą zamówień, reklamacji i zwrotów jak również związaną z obsługą posprzedażną, (Dane te przetwarzamy do momentu zakończenia zobowiązań reklamacyjnych)
- 4.2 Wykonaniem ciążących na nas obowiązków prawnych: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- a. wystawienia i przechowywania dokumentów sprzedaży oraz dokumentów księgowych, (Dane te przetwarzamy przez okres, w którym obliguje nas do tego prawo)
- b. rozpatrywania i obsługi składanych reklamacji, (Dane te przetwarzamy przez okres trwania gwarancji na zakupiony produkt lub usługę)
- c. obsługi zwrotów towarowych, (Dane te przetwarzamy przez okres, w którym obliguje nas do tego prawo)
- 4.3 Wykonaniem ciążących na nas obowiązków prawnych: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
- a. działań marketingowych oraz przekazywania informacji handlowych, (Dane te przetwarzamy do czasu cofnięcia przekazanej nam zgody)
- b. tworzenia wewnętrznych analiz, zestawień i statystyk, (Dane te przetwarzamy przez okres 10 lat)
- 4.1 Przeprowadzeniem transakcji kupna - sprzedaży: podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO
- Podanie Danych Osobowych przez Użytkownika może być niezbędne w innych uzasadnionych okolicznościach, np. złożenia wniosku o przekazanie określonej informacji, o czym Użytkownik każdorazowo zostanie poinformowany.
- W sytuacji, gdy Użytkownik korzysta ze stron WWW przy użyciu urządzeń przenośnych, mogą zastać pozyskane dane identyfikacyjne urządzenia, operatora usług internetowych oraz abonenta, jednak zebrane w ten sposób dane będą użyte tylko w celach statystycznych lub w celu zapewnienia prawidłowego korzystania z Serwisu WWW.
- Zbierane są również informacje związane bezpośrednio z przeglądaniem zawartości stron takie jak numer IP komputera, otwierane podstrony, czas wizyty, liczba poszczególnych odsłon, liczba wizyt, źródło wizyty, jednak służą one jedynie celom statystycznym oraz polepszaniu zawartości serwisu WWW i nie są to informacje służące do bezpośredniej identyfikacji Użytkownika, chyba że jest to niezbędne dla prawidłowego korzystania ze stron WWW przez Użytkownika.
Udostępnianie danych
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Państwa dane osobowe przekazywane będą innym administratorom danych, przetwarzającym je we własnym imieniu:
- podmiotom prowadzącym działalność pocztową kurierską, oferującym usługi typu drop-shipping, w celu realizacji wysyłek zamawianego przez Państwa towaru jak również świadczenia usług reklamacyjnych,
- podmiotom realizującym odbiór osobisty zamawianego towaru,
- podmiotom świadczącym ewentualne usługi reklamacyjne dotyczące sprzedawanych towarów,
- podmiotom prowadzącym działalność płatniczą w celu dokonywania płatności elektronicznych, jak również w celu ewentualnych zwrotów na Państwa rzecz,
- podmiotom nabywającym wierzytelności, w sytuacji nieopłacenia przez Państwa w terminie dokumentów zakupu, jak również podmiotom zajmującym się weryfikacją i oceną wiarygodności płatniczej,
- podmiotom współpracującym z nami przy obsłudze spraw prawnych, podatkowych i księgowych,
- firmie Ceneo PL Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (54-202), ul. Legnicka 48A, KRS: 0000634928, NIP: 525-26-74-781, REGON: 365338986 w celu realizacji programu „Zaufane Opinie”, polegającym na przesyłaniu przez Ceneo do Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Kupujących opinii na temat transakcji dokonywanej przez Kupującego w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl opinii wyrażonych przez Kupujących w rezultacie otrzymania ankiet,
- Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Obecnie nie przekazujemy i nie planujemy przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Może jednak okazać się, że zdecydujemy o przekazaniu danych poza EOG w zakresie w jakim będzie pozwalało na to prawo. Aktualną informację o tym czy i w jaki sposób przekazujemy dane poza EOG znajdą Państwo na naszej stronie WWW w zakładce dotyczącej Polityki Prywatności.
Automatyczne podejmowanie decyzji
Dokonujemy automatycznego podejmowania decyzji mających dla Państwa istotny skutek w następujących sytuacjach:
- W przypadku chęci zamówienia oferowanego przez nas towaru znajdującego się w magazynie nie należącym do naszej firmy, możemy podjąć decyzję dotyczącą ograniczenia ilości dostępnych sposobów realizacji takiego zamówienia, jak również ilości sposobów płatności za takie zamówienie.
- W przypadku gdy na Państwa koncie są nieuregulowane płatności , lub jest przekroczony limit kredytowy, możemy automatycznie podjąć decyzję o ograniczeniu, lub uniemożliwieniu korzystania z naszych usług.
Aktualizacja danych i posiadane przez Państwa uprawnienia
- W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, informujemy że przysługują Wam następujące prawa:
- kontrola przetwarzania danych, w tym prawo do ich uzupełnienia, uaktualnienia, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania, sprostowania i poprawienia danych,
- usunięcie danych
- ograniczenie przetwarzania danych,
- dostęp do danych (informację o przetwarzanych przez nas danych oraz ich kopię),
- przeniesienie danych do innego administratora danych,
Niezależnie od powyższych uprawnień, mogą Państwo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych na potrzeby marketingowe. Po przyjęciu takiego sprzeciwu jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. Nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Państwa danych przed cofnięciem tej zgody.
- Aby skorzystać z przysługujących praw, można:
- dokonać stosownych operacji w panelu Klienta, po zalogowaniu się na naszej stronie WWW,
- skontaktować się z nami za pomocą danych kontaktowych podanych na początku niniejszego dokumentu,
- W przypadku naruszenia warunków regulaminu Serwisu lub Umowy Handlowej, nie uregulowania należności wobec właściciela Serwisu lub naruszenia przepisów prawa gdy zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia okoliczności zaistniałej sytuacji, Administrator Serwisu może odmówić czasowo usunięcia danych.
Skargi
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy prawa.